www.seafriends.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فــــــــــــــــــــــــــرفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
esso
احلي أخطبوط
احلي أخطبوط
esso

المزاج : تعود ان تموت لكى تعيش لكى تحب ولا تحب

لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب Empty
مُساهمةموضوع: لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب   لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب I_icon_minitimeالخميس يوليو 17, 2008 3:58 am

67676 67676 67676 67676 67676 67676

بصوا يا شباااب دى مجمووعة اسئلة بسسسسس خاااااااااصة بالشبااااب فقط

وتعالوا يا بناات علشاان تكونوا شاااهدين

دى اسئلة بس

لمن يجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرؤ فقط

اتفضلوااااااا

hjhjh hjhjh hjhjh hjhjh hjhjh hjhjh hjhjh

1.ما نظرتك للبنت ذات الملابس الخارجة على الأدب ؟

2.هل تحكم على أي بنت بمجرد النظر إلى لبسها وما هو حد الحشمة عندك ؟

3.عندما تقف أمام بنت محتشمة الملابس وتحس أنها فرضت احترامها عليك ماذا يكون رأيك فيها؟

4.عندما تتحدث معك فتاة ولا تربطك بها علاقة خطبة أو أي شيء أخر , وتراها تمازحك بطريقة مبالغة , فتمسك يدك وتدفعك وبهذه الطريقة , ماذا يكون رأيك بها؟

5.عندما ترتبط بعلاقة صداقة مع فتاة معينة , وتتكلم معها في الهاتف .. تعال وضع نفسك في موقف أخر , أن يتحدث شخص أخر مع أختك مثلا , فما موقفك ؟

6.عندما تتعرف على فتاة ( على فرض هي المذنبة لأنها قبلت ذلك وهي التي توجهت إليك) وتقبل على نفسك بان ترتبط بها بهدف التسلية ومع الوقت ارتكاب الأعمال المخلة للشرف , ألا تخاف أن يحدث ذلك مع أختك مثلا ؟

7.لماذا تقبل الشر للبنات عامة ولا نقبله على أنفسنا ؟

8.لماذا تخاف على شرف بيتك ولكنك لا تخاف الله , فتعتدي على شرف جيرانك أو غير ذلك؟

9.كيف تقبل على نفسك بان تقول لفتاة معينة احبك وأنت تعرف بينك وبين نفسك أنك مكار

ياااااااارب تجاوبوا بكل صدق وصرااااااااااااااااااااااااحة ومن غيييييير فشر

Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب   لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب I_icon_minitimeالخميس يوليو 17, 2008 7:42 pm

1: انا انظر اكثر من مره

2:عاده لا احكم بالملابس $ و على ما اعتقد ان حد الحشمه يكون بالملابس التى لا تظهر شئ +الحجاب

3: soo good على رأىgames Brown

4: not good على رأى chitous ...

5: لو الاول واحده بتكلمنى انا هكلمها عادى من منظار الصداقه بجد
اما لو واحد بيكلم اختى انا مش هعرف لانها مش هتتكلم قصادى

6: فى الحقيقه هذه الافكار وارده جدا ولكن انا من الكرسى الى انا قاعد عليه هقولك لا انا بخاف على اخواتى البنات جدا ولكن لو انا فى الموقف ده بجد مش عارف انا ممكن اعمل ايه انتى اختيها من زاويه واحده وسبتى الخوف من ربنا

7:لا احد يريد الشر من داخله ولكنها افكار عابره بمجرد لذه فى رؤيه ما لا يطوله الولد (الجنس) فى التعذيب للمرأه (مشاهده لا ممارسه) لاشباع غروره كرجل

8:مش عارف ليه حاسس انك محروقه من حاجه على العموم هى ليست كما تريها انت بل اراده الواحد فى ممارسه ما يراه فى الكليه مثلا (كل واحد قاعد مع واحده) هو عايز يبقى كده هو كمان

9:انا لا افعلها (بجد بجد) لكن من يفعلها لا تكون رغبه فى الخداع او المكر كما تعتقدين ولكنها رغبه فى قولها واحساسها نظرا لافتقاده لها حتى ولو كانت غير حقيقيه

على فكره اسئلتك ممتازه لكنى اشك انها غطاء لبئر حزييين
يكمن بداخلك

انا جاوبت بكل امانه
والله على ما اقوله شهيد 7ui87i8o
esso
احلي أخطبوط
احلي أخطبوط
esso

المزاج : تعود ان تموت لكى تعيش لكى تحب ولا تحب

مُساهمةموضوع: رد: لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب   لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب I_icon_minitimeالخميس يوليو 17, 2008 8:47 pm

465656 465656

زيزو اجااباتك متميزة

بس مش انا اللى حاطة الاسئلة دى لان الموضوع cdfge

وميرسى على الرد
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب   لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب I_icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 2:21 pm

شكرا يا اسو
بس بجد انا كل سؤال خلانى اعدل حاجات كتير فى نفسى

لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب 991332
__TiMMi__
أخطبوط لذيذ ورايق
أخطبوط لذيذ ورايق
__TiMMi__

المزاج : الجرح دا أعلي دمااااغ

مُساهمةموضوع: رد: لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب   لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 5:09 pm

1.ما نظرتك للبنت ذات الملابس الخارجة على الأدب ؟
اكيد هقول مش محترمة ومش هكلمها وهبعد عنها وخلاص

2.هل تحكم على أي بنت بمجرد النظر إلى لبسها وما هو حد الحشمة عندك ؟
مش دايما وانا اساسا مش بحب احكم علي حد الا معرفه شخصيا ولو معرفوش هقول وانا مالي تلبس الللي تابسه

3.عندما تقف أمام بنت محتشمة الملابس وتحس أنها فرضت احترامها عليك ماذا يكون رأيك فيها؟
جووووووود اوي ونايس والدنيا لسة بخير

4.عندما تتحدث معك فتاة ولا تربطك بها علاقة خطبة أو أي شيء أخر , وتراها تمازحك بطريقة مبالغة , فتمسك يدك وتدفعك وبهذه الطريقة , ماذا يكون رأيك بها؟
ابدا هقول ممكن انها تكون مرحة ومطمئنة ليا واحنا اخوات في الاول والخر

5.عندما ترتبط بعلاقة صداقة مع فتاة معينة , وتتكلم معها في الهاتف .. تعال وضع نفسك في موقف أخر , أن يتحدث شخص أخر مع أختك مثلا , فما موقفك ؟
واللهي ما هعمل حاجة هستني بعد متخلص وهقولها كنتي بتكلمي مين بمنتهي اللطف وتحكيلي الحكاية كلها وساعتها اعرف انا هعمل ايه

6.عندما تتعرف على فتاة ( على فرض هي المذنبة لأنها قبلت ذلك وهي التي توجهت إليك) وتقبل على نفسك بان ترتبط بها بهدف التسلية ومع الوقت ارتكاب الأعمال المخلة للشرف , ألا تخاف أن يحدث ذلك مع أختك مثلا
بدون تعليق مش عارف

7.لماذا تقبل الشر للبنات عامة ولا نقبله على أنفسنا ؟
لا لا انا عمري ماتمنيت شر لاي حد مهما كان

8.لماذا تخاف على شرف بيتك ولكنك لا تخاف الله , فتعتدي على شرف جيرانك أو غير ذلك؟
مممممممممممم اكيد بخاف علي شرف الكل

9.كيف تقبل على نفسك بان تقول لفتاة معينة احبك وأنت تعرف بينك وبين نفسك أنك مكار
لا لا مش انا خالص عمري في حياتي ما اقبلها عشان عارف مدي الاحساس بالظلم او الجرح في الحاجات دي

اتمني اجابتي تعجبكم يا اسو وبجد موضوع حلو اوي
MoDy 3MMaR
أخطبوط لذيذ ورايق
أخطبوط لذيذ ورايق
MoDy 3MMaR

المزاج : مش عارف

مُساهمةموضوع: رد: لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب   لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 10, 2009 9:10 pm

انا اللى اعرفه ان فى مثل او كلمه مأثوره ما معناها
ان اللى بتعمله فى النا هيطلع عليك فى الاخر
فنحسن معامله ما نرى حتى يعاملنا الناس بمثل ما نعاملهم به
دا رايي
و الحمد لله
غير كده بتبقى تربيه
واحد يبقى عامل فيها فلانتينو النيل و من وراه هو كوز دره كبيــــــــــــــــــــــــــــــر
من الاخر

لمن يجرؤ فقط..خاص بالشباب
صفحة 1 من اصل 1