فــــــــــــــــــــــــــرفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 يامآمنه للرجال ,, يا مآمنه للميه في الغربال

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
esso
احلي أخطبوط
احلي أخطبوط
avatar

عدد الرسائل : 867
العمر : 28
المزاج : تعود ان تموت لكى تعيش لكى تحب ولا تحب
تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: يامآمنه للرجال ,, يا مآمنه للميه في الغربال   السبت يوليو 05, 2008 5:04 am

بقــى آهـ منكــــــم يارجـــــــــاله


يتمسكــنوا لحــد مايتمكنـــــــوا

وعلى رأي المثل :


يا مــآمنـه للرجـــــــال ,, يـا مــآمنــه للميـــه فـي الغربــأ

البــدايه ,, يتغـــزل ويعاكس ,, وبتدخل علينــا



وبعــدين ,, نتقــابل

ويبــدأ يشغـــل إسطوانة الغزل اللي جرى عليها الزمن ومفيش بنت مسمعتهاش




وآل ايه الهبلــه تصدقه




تفضــل تزن عليه ,, هتتجوزيني ولا ايه ,,

متعرفش انه عمال يقضيهــأ ولا فرقه معاهـ

وكــل مرهـ يتحجج بحجـــــــه شكــــــل





وابن اللذين ,, بيرسم عليها

انا مقدرش اعيش من غيركـ ,, قلبــي ليكي

انتي عمري ,, انتي روحـي

وانتو بقى عارفين الكلام دا كله

كل شيخ وليه طريقته في الاقنــأع

البت برضه بتخيل عليها القصص دي وبتصدق << مهي هبله

ويتقابلوا




مهو اصل الولاد عارفين نقطة ضعف البنت ,,

كلمه حلوهـ وورده بلدي << ريحتها وااااااااااااو تسطل




ولمــأ يقع الفاس في الراس

مش معقوله البت هتسيبه ,, دي هتخرب بيت أمه


,,
الواد يكُت ,, (فص ملح وداب )

ويتخنق منهــأ



آهـ منكـ يا بيـســــــــــو

بقى كــده

( بقـى كــدهـ تعملهـــأ فيـــأ ,,

تفقعـنـــي الزمبــأ ديا )



وصدق المثل المصرى


7ui87i8o 7ui87i8o 7ui87i8o 7ui87i8o 7ui87i8o 7ui87i8o 7ui87i8o 7ui87i8o

cdfge
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
A.Wally
سمكة فعالة
سمكة فعالة
avatar

عدد الرسائل : 190
المزاج : عايش لنفسى
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: يامآمنه للرجال ,, يا مآمنه للميه في الغربال   السبت يوليو 05, 2008 5:27 am

هههههههههههههههههه

الموضوع جميل اوى يا اسو

بس هنقول ايه بقة..........

كلام عيال 7ui87i8o
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eDo Dido
الحوت
الحوت
avatar

عدد الرسائل : 434
العمر : 28
المزاج : Peace
تاريخ التسجيل : 03/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: يامآمنه للرجال ,, يا مآمنه للميه في الغربال   السبت يوليو 05, 2008 5:45 am

جامده موت موت موت

والله والله زى العسل قعدت ادحك كتييييييييييير

بجد هاااااااااااااااااااايل , موضوع هايل ولذيذ جدا

ربنا ما يحرمنا من مواضيعك اللى زى العسل دى يا اسو




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://seafriends.hooxs.com
yoyo
سمكة فعالة
سمكة فعالة
avatar

عدد الرسائل : 191
العمر : 28
الموقع : لوحة بحبك
المزاج : رومانسية
تاريخ التسجيل : 30/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: يامآمنه للرجال ,, يا مآمنه للميه في الغربال   السبت يوليو 05, 2008 5:48 am

هههههههههههه
موضوع جميل فعلااااااااا
الحكاية مش عيال كل بيعمل كده
والبنات ياعينى الولاد بتعرف توقعنا ازاى
بس على مين داحنا معلمين اوووووووووى خخخخخ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHINY STAR
سمكة مبدعة
سمكة مبدعة
avatar

عدد الرسائل : 527
العمر : 96
المزاج : هاااا
تاريخ التسجيل : 17/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: يامآمنه للرجال ,, يا مآمنه للميه في الغربال   الثلاثاء يوليو 08, 2008 10:07 pm

ههههههههههههههههههه
مايوقع الا الشاطر
وانا فى دى اتمنى اكون اخيب وحدة
بس بجد موت من الضحك موضيعك تجنن يا اسو
ميرسى ليكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابراهيم عيسوي
سمكة جديدة
سمكة جديدة
avatar

عدد الرسائل : 47
العمر : 28
الموقع : www.a7a.weebly.com للصور
المزاج : مزاجى حلو يعنى مش اوى زفت جميل ارف حلو عال العال زبالة
تاريخ التسجيل : 10/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: يامآمنه للرجال ,, يا مآمنه للميه في الغربال   الخميس يوليو 10, 2008 6:08 pm

نسيتي حته

الواد بعد ما يعمل عملته ويخلع بيشغل اغنيه حماده هلال ( والله وعملوها الرجاله ) rteyyt
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://noname.forumotion.com
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: يامآمنه للرجال ,, يا مآمنه للميه في الغربال   الخميس يوليو 17, 2008 8:04 pm

هههههههههههههه
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
drunken
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يامآمنه للرجال ,, يا مآمنه للميه في الغربال
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
www.seafriends.com :: شبااااب فى شباب :: كلام شبابى جداااااا-
انتقل الى: